k

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Ulala so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) , na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Misaron, Mario Očko s.p., Gorica pri Šmartnem 27e 3000 Celje (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 6659829000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI75832216, Številka vpisa v Poslovni register: 316-03-00247-2015/2.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami oz. osebami, starejšimi od 15 let.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. 


SPLETNI NAKUP

Na blagajni: ob kliku na gumb POTRDI NAROČILO oddate svoje naročilo, s čimer se zavezujete k plačilu in prevzemu blaga. Vsako oddano naročilo prinese stroške, tako, da nam v primeru, da želite naročilo preklicati, to nemudoma sporočite.

Ko je naročilo oddano mi za vas pripravimo / naročimo blago in ga nato tudi pošljemo na vaš naslov, kar nam prinese 2x dostavne stroške, zato vsako zavrnitev pošiljke jemljemo skrajno resno.

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa in stroške vrnitve paketa.

V kolikor paketa ne prevzamete in nam ne sporočite zakaj je do zavrnitve prišlo, vas bomo dodali na seznam prepovednih IP naslovov in vam tako onemogočili nadaljnjo spletno nakupovanje.


CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


SPLETNA CENA

Velja za vse registrirane kupce spletne trgovine ulala.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestu www.ulala.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke. V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa).


OPIS IZDELKOV

Določene slike artiklov in opisi so pridobljeni iz strani dobaviteljev, medtem, ko smo določenih avtorji sami. Opise sproti dopolnjujemo ob iskanju vsebine pri proizvajalcih oziroma na internetu.

Vso vsebino spletne trgovine lahko uporabljate, vendar ne v komercialne namene (prodaja slik ali opisov).

V kolikor želite uporabo fotografij za lastno promocijo nas morate obvestiti. Vse slike v spletni trgovini  Ulala vsebujejo šifriran zapis, tako jih lažje prepoznamo kot lastne.


VRAČILA/ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (kupec) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni e-naslov info@ulala.su, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe, je strošek vračila blaga (po ceniku dostavne službe). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec vrne blago na naslov: Misaron, Mario Očko S.P., Ipavčeva ulica 21, 3000 Celje. Svetujemo vam, da artikel, ki ga vračata pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost pošiljke.

Obrazec za vračilo blaga najdete tukaj.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.ulalal.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. 

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnimovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    ODVEZA ODGOVORNOSTI

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

    Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


    SPLETNI BRSKALNIKI

    Za pravilno delovanje spletne trgovine predlagamo, da uporabljate posodobljene brskalnike in če je le možnost - vedno zadnjih izdanih verzij. Stran ne bo pravilno delovala če uporabljate Internet Explorer starejši od verzije 9.


    DOSTAVA

    Vse informacije o Dostavi najdete tukaj.


    PLAČILA

    Naročeno blago lahko poravate na več načinov: Po povzetju (z gotovino ali plačilno kartico), Paypal, plačilo po predračunu/spletna banka, kreditne kartice.


    PRITOŽBE

    Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

    V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

    Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) - https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


    ZLORABE

    Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini, bomo preganjali v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi.